ShoutMix chat widget

11 November, 2011

Laksa !! boyfriend ku

                                                      Assalamualaikum semua :) 
Hehe :) Hari ni Nynna nk cter sal makan laksa . korang nak taw dak laksa ni memang Nynna suka ah . dari kecik sampai besar memang x boleh dipisahkan lagi :) . Tadi Nynna makan laksa ngn my besties lah , Cik Lyssa 
Best oo makan ngn dya nieyhh :) tahx q Lyssa coz belanja Nynna tadi :) hehe . Len kaly i belanja u pulak na , asyik u ja yang belanja i , tpa nanti u simpan duit u tu taw , hehe :) . Tadi nak belanja tapi purse tertinggal la pulak kat dalam keta n keta pulak pakcik bawa p keje so xdapat la nk belanja u ! Maseh yea Lyssa :)
kau memang sorang kawan yang bek sangat ! Susah o nak cari macam kamu lagi ! Memang tiada pengganti ! Thanx q 4 being such a gud frenz to me :) ! I love  u :) 
Sekian , Salam :)

Sudah Baca ?? Sila LIKE !!

4 comments:

biar-hati-berbicara said...

makan x ajak pon ye sesama..
boleh i belanje u..

Lyssa Faizureen said...

HEHEEH / Termaluu pulakk dia p puji lagu tuhhh . hakhak . eh . Betul nihh nak belanja kita ?? Okeyyy . meh sini ,belanja kita ..hari - hari belanja kita tawww ? :D

Cik Nynna said...

biar-hati-berbicara ;
haha , mai penang mai boleh la u belanja i :) haha :D makan laksa puas2 :)

Cik Nynna said...

lyssa faizureen :
haha :) boleh ! tgu keta balik dulu ,
belanja makan bihun bungkus kat hospital tiap2 ary :) haha