ShoutMix chat widget

12 November, 2011

Bila Diri di Sisih :(

Assalamualaikum :)

Kau nak sisihkan aku? Apa? Kau ingat kau tuh hebat sangat ker sampai nak sisihkan orang , ?
Hurm.. Kau nak sisih ker apa ker tuh kau punya pasal lah ! Aku oke jew.
Hukhuk :( sdih jugak aty nieyhh,.benda yang kecik diperbesarkan , 
Tpelah , Tuhan lebih mengetahui segalanya , so bersabarlah !

Jadi , korang kalo disisihkan , janganlah bersedih , kita mesty ingat yang kita ada  Allah :)
Allah is always with you sayang :) 
so, kita mestylah happy :)
Am i right? 
Hope u all happy always :)

Sekian , salam 
bye ^_^


tgk tuh dya smile :) wahh happynya :) hehe 

Sudah Baca ?? Sila LIKE !!

14 comments:

♥ Cik qaqa Dzii ♥ said...

sapa y sisihkan nynna ??

Cik Nynna said...

♥ Cik qaqa Dzii ♥ ;
haha , adex nynna :) sian at dya :(

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ said...

knp knp ?? sapa y sisihkan nynna ?? hee

Cik Nynna said...

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ :
haha , adex nynna lah . hee :)
sedih taw bila disisihkan :(

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ said...

laaa yeke . knp bole jadik mcm tuh ? kesiannya .

Cik Nynna said...

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ :
biasalah dah orang dengki, n xboleh tgok orang lebih mula lah timbulkan cerita yang bukan 2 :( , kejamnya

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ said...

terok nya kn org mcm tuh .
xpyah lh nk jeles2x ng life org lain . hadoii . kena saba je lh kn

Cik Nynna said...

Bambam fiqah alzikry :
tuh la :) i hate that person :(
kalo jeles skaly pown jagnlah sisihkan org ,kalo dya berada di tempat adex apa dya ase :( hurmm

Lyssa Faizureen said...

/sape yang sisihkan ?? nak tahuu ! :(

Saya kahhhh ???

yuyu aziz said...

hi awak, ni yuyu dari jeritantanpasuara. hehe...

sabar ye nynna..
nanti saye update doa tu ye..

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau hahah

Cik Nynna said...

Lyssa Faizureen :
my sister lah ! dengki !! meluat aku

Cik Nynna said...

yuyu aziz:
hehe , maseh yea yuyu :) i like :)

Cik Nynna said...

cerita best :
hehe :) oke lah , t i follow u kay :) maseh kerana sudi datang ke blog yang xcantik nieyhh :)