ShoutMix chat widget

15 November, 2011

^^ HyeP ! Meh singgah sini kejaP ^^

Assalamualailkum semua 
dan Selamat pagi Malaysia :)..

Hyp korang .. buat apa tu? Meh la singgah sini kejap ..
hehe . Nynna ada sumthing nak citer nie . Semua nak dengar kan? haa..
Bek singgah sini ..
kalo sapa singgah dapatla duit sorang seribu .. RM 1000.00

Nynna nak citer sal ....
Follower Nynna da meningkat .. thax to god . Alhamdullilah la :)
N thanx jugak kepada Cik Lyssa sebab dya lah Nynna jadi semangat nak berblog nie ...

Ha tgk kat bawah ni, follower Nynna da mencecah 500.. wahhh bestnyer ::)
Siapakah gerangan yang ke 500 tu? Jom kita usha siket ..
jeng jeng jeng jenggg...


haa , da nampak kan semua :)
hehe .Maseh banyak banyak taw sebab Follow blog Nynna yang xseberapa nie.

Insyaallah i will follow you back kay ..
Dont worry kay :)
I will <3

Sekian , Salam 

BYE <3

Sudah Baca ?? Sila LIKE !!

10 comments:

Eena Arrina said...

wahaha..untungla dia..kawan baik cik lyssa la katakan.hihi..almaklumlah.. aku dh dilupaiinnn..hihi. weyh.. :P blog lama aku da ok blek da :P yepeee:P

Cik Nynna said...

haha :) cik rina ,,,
nynna xpenah pun lupa kan kau sampai ke akhir hayat :) sebab kau juga adalah sabahat terbek aku :) muahh <3

smilenajah93 said...

wohowwww ! kim hmpir yang ke 500 . tapi xde rezeki ~ heee ~

Cik Nynna said...

smilenajah93 :
hehe , tak pe :) ape pun nynna ucapkan terima kasih yea :)

Muhamad Zulkarnain said...

komen anda dibalas http://www.blogger.com/comment.g?blogID=5414274998667409700&postID=7938080863404637527&page=1&token=1321342058998&isPopup=true

Nyamuk Terbang said...

wah tahniah dh 500 ++

Cik Nynna said...

Muhamad Zulkarnain :
maseh yea koz reply komen saya :) i follo u back

Cik Nynna said...

Nyamuk Terbang :
hee , maseh banyak banyak :)
<3

Eena Arrina said...

wepp..tak folow blog aku lg kan? amboi2 :P hihi .meh la folow.

Cik Nynna said...

Eena Arrina :
haha , weyh da follow dah la weyhh kelmarin kot xsilap aku :) ang ja xprasan :P