ShoutMix chat widget

13 November, 2011

Bila Kau Ku Abaikan ^^_^^

Assalamualaikum semua :) 
Selamat pagi Malaysia :)

Buku ? Bila aku nak habiskan riwayat kau nieyh? Aku peninglah , kau taw x sebab apa??
Sebab aku takot aku xsempat habiskan kau disaat aku sangat perlukan kau ! 
So , macam mana nieyh buku? Kau tolong bagi idea sat .
AKU NI KAN KAWAN KARIB KAU ! 
a
Hurm , nanti tyme exam btoi2 , kau jangan marah aku eh , aku da cuba 
sedaya upaya aku dah ! Aku takot sangat nieyh :( .
Xada sapa pown yang dapat menawan ketakutan aku .
Hanya doa dan tawakal lah aku panjatkan :)







Sudah Baca ?? Sila LIKE !!

4 comments:

amyra said...

follow laa sy akak . :)
ceritaaku-hidupaku.blogspot.com

Cik Nynna said...

amyra :
oke dear ! i will :) hee, maseh follo akak

❤ LoVe Cik Fia ❤ said...

huhue..masih pk2 lagi entry ni pasal apa.. hehehe

Cik Nynna said...

❤ LoVe Cik Fia ❤ :
hehe , entry nie pasal xsempat nak study :) exam da nak dekat dah ! haha
buku xabis baca lagi la :(