ShoutMix chat widget

23 August, 2011

24 OGOS!!! Teristimewa Buatku

Salam semua :)  
Hyep! Nynna harap semua dalam keadaan yg sehat na :) Syukur alhamdullilah
Hari ni Nynna nk berkongsi dengan anda semua tentang TARIKH 24 OGOS !
Nak taw dak nape Nynna excited sangat dengan tarikh ni??? Tentu semua tertanya-tanyakan.hehe,
Ha meh sini mai nk gtaw >>>>> Exctually tarikh yg akan timbul sebentar lagi pada jam 12.00 satgi adlah sangat indah dan istimewa buat Nynna!Taw dak sebab apa??Sebab satgi tarikh bufday my boyfie lahh!!haha tuh yang excited terlebih tu <3,

Syukur alhmdullilah , hubungan kami ni dah sampai 4 tahun lebih dah
Sapa yang xsayangkan hubungan yang selama ini kan!Memangla kadang2 ada sumting yang buatkan kita sedih tapi semua tu dapat ditempuh dengan kesabaran dan persefahaman masing2cehceh hahax!.btoi dak??hehe.,
Kepada yang TERSAYANG HAPPY BIRTHDAY! Semoga sehat selalu dan dipnjangkan umur serta dimurahkan rezeki <3 u so much.
Ni sajalah yang Nynna nk berkongsi dengan anda semua!
sekian wassalam :)






Sudah Baca ?? Sila LIKE !!

6 comments:

Lyssa Faizureen said...

ececehhh . birthday boy lahh..
Syiokk lah si dhuha tuh nanti kan .. bila baca entry nih.. kehkehh .
Semoga berbahagia selaluu :*

RinsyaRyc said...

semoga sampai ke anak cucu^^

Cik Nynna said...

Lyssa :
hahax! maseh yea !amin :)
kmu jgk semoga berbahagi ayea! amin :)

Cik Nynna said...

RinsyaRyc :
amin :) insyaallah
maseh yea follow blog Nynna nieyhh :)

linda malenni said...

hhe, amin amin amin :D
semoga selamanya jodoh :) hhe

akak, follow aku yah :)

Cik Nynna said...

linda malenni ;
hehe.,amin alhamdullilah la :)
maseh yea follow my blog :)
follow u back :)